مجنون در بی نهایت/




























هم سلولی...



 من در خسوف بودم

وقتی  تو در پارتی های شبانه شاد بودی

تو در طلوع بودی

ان زمان که غروب نبودنت را به خدا شکوه کردم

تو به اندازه ی یک بی نهایت

به من مقروضی

نه باز من بخشیدمت...چون نفهم بار امده این دل لعنتی

بازی به چهار شد

اما از سه بار درس عبرت نگرفت

شاید اگر به صد هم تو فریبش دهی...

بار صد و یک هم

فربت را بخورد

من دیگر از دلم دل بریدم

بگذار تا بی نهایت...برود تا ته خط بدود...وقتی دیوانگی را دوست دارد



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت5:21---16 شهريور 1393
گاهی

خدا آن قدر صدایت را دوست دارد

که سکوت میکند

تا تو بارها بگویی خدای من . . .


nazi
ساعت5:20---16 شهريور 1393
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻭ ﺣﺮﻓﺸﻮﻥ ﯾﻪ

ﺭﻧﮕﻪ


ﻧﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﺭﻭﻏﺎﺷﻮﻥ ﻗﺸﻨﮕﻪ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 17 آبان 1394 / 1:59 /
- Online Support by www.1abzar.com --->